Wat gaan we eten? #boostyourpositivity

Ik kan me nog goed herinneren dat wij vroeger als we thuis kwamen van school zo goed als onmiddellijk aan ons mama vroegen wat we zouden gaan eten.
Toen leek het me zalig om iedere dag opnieuw zelf te mogen kiezen wat er op tafel komt. Het idee is ondertussen iets minder exotisch en vind ik het leuker als er al eens in mijn plaats wordt nagedacht.

Ondertussen werken we hier thuis terug met een weekmenu, zeker nu onze routine een beetje door elkaar werd geschud door een nieuwe job.
Ik heb niet altijd even veel courage en dus lukt het opstellen niet altijd even vlot maar wat ik wel merk is dat er extra rust is in ons huis als er op zondagavond een menu staat neergeschreven en de boodschappen al grotendeels online werden gedaan.
Deze week doen we zelfs een beetje extra moeite omdat er ook nieuwe gerechtjes tussenstaan.

Zo komt deze week dit bij ons op tafel:
Maandag: Pasta Halloumi
Dinsdag: Vega quesadilla
Woensdag: Zoete bliksem met appel en spek
Donderdag: zalm met spinaziepuree en mosterdsaus
Vrijdag: zelfgemaakte pizza

Deze week staat er nog vlees en vis op’t menu maar vanaf volgende week doen we terug mee aan dagen zonder vlees, lekkere eenvoudige  receptjes zijn dus altijd welkom.

We voorbereiding voor #watetenwevandaag de pasta Halloumi van @lilithu maar eerst even knuffelen met de kindjes #boostyourpositivity

Deze post kadert in het #boostyourpositivity project van Activia. Ook jij kan nog ameedoen! Registreer je op deze site en dan krijg je ook een uitnodiging voor het slotevenement op 8 maart.

2 thoughts on “Wat gaan we eten? #boostyourpositivity

Geef een reactie

