Fie kiest kadootjes

Ik krijg eigenlijk wel graag kadootjes, maar nog liever zoek ik kadootjes uit voor andere.
Liefst zo duurzaam mogelijk, zo krijg ik ze zelf ook graag het liefst.

Voor vers geboren babytjes koop ik vaak duploblokken. Speelgoed waar ze lang plezier van hebben (mijn 5,5jarige is ook nog steeds grote fan), die de creativiteit stimuleert en geef maar toe waar ook grote mensen nog graag eens iets met bouwen.

Madammen met baby’s in de buik, jullie weten wat je kan verwachten. Misschien wel deze mooie nieuwe doos 😉

duplo

Mijn 2 kleuters mogen deze middag naar een verjaardagsfeestje en ik kon deze voormiddag mijn hartje ophalen door in 2 heerlijke winkels in Oudenaarde te gaan rondsnuffelen. Kleuters weten al heel goed wat ze willen en ook dit kleutertje, een fiets zit niet in het pakje maar wel iets anders leuk.

Ging kadootjes shoppen voor de jarige van de dag ❤️

En ik, ik mag deze middag foto’s gaan kiezen. Afgelopen krokusvakantie hadden we fotoshoot bij sddsign (die ik won via Leuke Wereld) en nu ben ik razend benieuwd naar het resultaat.
Spannend.

4 thoughts on “Fie kiest kadootjes

  1. Duplo is top! Hier komt het elke vakantie terug boven, ook al zijn ze ondertussen 12, 9 en 6. Dan bouwen ze een hele stad met alle bouwplaten aan elkaar. Dat bouwwerk blijft dan weken staan. Niet handig in uw woonkamer, maar wel fijn om te zien dat het de investering waard is.

Geef een reactie

