4 beelden 4 dingen

My family, merci @sddsign voor de leuke foto's

Ze stonden te wachten op de coureurs. Hoera! De koers is terug #latergram

Untitled

Untitled

– De lente hangt in de lucht en oh wat doet dat deugd. Het is klaar als we ’s morgens vertrekken, “de koers” is terug begonnen en de kindjes zijn ook precies contenter nu er weer wat meer licht is.

– Ik startte begin februari op een nieuwe job. En hoewel het de eerste week met een behoorlijk klein hartje was en ik wel een aantal collega’s keihard mis, amuseer ik mij er wel. Gewoon zelf mijn werk kunnen regelen en voelen dat je werk geapprecieerd wordt. Zo stonden er deze ochtend chocolaatjes op mijn buro omdat het gisteren dag van de doktersassistente was.

–  Wie in Oostende is en een keer iets anders wil doen dan een wandeling op de dijk moet eens naar Fort Napoleon gaan. Omdat het Fort wel leuk is om te doen maar ook omdat er een kleine maar fijne tentoonstelling is met het werk van Bué The Warrior. Ook onze kindjes zijn fan en de laatste nieuwe heyhey app werd ondertussen geïnstalleerd, die konden ze daar al eens uittesten.

– Er gaat in Oudenaarde gestart worden met een een voedselteam, jaja wat in Gent al een beetje is ingeburgerd sluipt stilletjes ook bij ons binnen. Afgelopen dinsdag was er de info-vergadering en hopelijk heel binnenkort de echte opstart.
Ik zou het wel eens willen proberen eigenlijk.

Geef een reactie

