En hoe zit het met die voornemens

17 maart 2015, de ideale dag om eens te kijken hoe het met die goede voornemens staat.

Begin januari schreef ik deze dingen op mijn lijstje:

  • Doe iedere maand iets om naar uit te kijken.
  • Maak iedere 2de dag van de maand een foto van de 2 kindjes
  • Probeer soep te maken op zondag en bedenk een gezond weekmenu, beter plannen en organiseren voor meer rust in het hoofd.
  • Doe jezelf een nieuw notitieboekje kado en hou alle mooie herinneringen bij.
  • Terug eens een boek lezen

En hou zit het dan nu?

  • Doe iedere maand iets om naar uit te kijken.
    Januari was mijn ontslag geven en uitkijken naar een nieuwe job.
    Februari was uitkijken naar de start van de leesclub en in maart keken we uit naar een tripje Disneyland Parijs.Alleen gaat dat laatste nu toch niet door, best jammer want ik keek er stiekem wel keihard naar uit. We bleven wel niet bij de pakken neerzitten hoor, ondertussen werd er net een midweek Hof van Saksen geboekt en ook dit zie ik keihard zitten.

  • Maak iedere 2de dag van de maand een foto van de 2 kindjes
    Jaja, ik doe dat, allé toch in het begin van de maand al moet ik eens meer het groot fototoestel uithalen, als ik daarmee foto’s neem die zijn vaak net iets beter van kwaliteit als de Iphone foto’s. Ik doen dan altijd net iets meer mijn best.

Untitled

  • Probeer soep te maken op zondag en bedenk een gezond weekmenu, beter plannen en organiseren voor meer rust in het hoofd.
    Soep maken is duidelijk een werkpunt maar qua weekmenu ben ik redelijk goed bezig. Ik hou zelfs in de google calendar bij wat ik wanneer ga maken.
    Deze week doe ik wel een beetje van lui wijf en bestelde nog eens een smartmat pakket. Ik ben daar wel content van eigenlijk, ja niet goedkoop maar je eet wel eens iets anders en vooral je moet er zelf  niet over nadenken.
    Wil je het zelf eens proberen dan kan ik jou wel aan een promocode helpen waardoor je op je eerste bestellingen €5 extra korting krijgt.
  • Doe jezelf een nieuw notitieboekje kado en hou alle mooie herinneringen bij.
    Ja, dat boekje ligt hier alleen nog niet veel ingeschreven. Een werkpuntje 😉
  • Terug eens een boek lezen
    Ik doe mijn best, ik heb er nog geen uit maar er zijn wel vorderingen. Ik heb de slechte gewoonte om mijn telefoon mee te nemen naar boven en ik zou dat beter niet doen.
    De leesclub die werd ondertussen wel al opgestart maar daar schreef Katrien al een mooi stukje over. Er kan trouwens nog steeds volk bij.

Het valt al bij al dus nog mee met die voornemens

Geef een reactie

