Het kriebelt

Het kriebelt! Samen met die eerste lente zonnestralen krijgen ik niet alleen zin om alles op te ruimen maar ook extra goesting om van lappen stof mooie dingen te maken. Vorige week rolden er al 2 lentestuks van onder mijn naaimachine en en een derde ligt geknipt klaar om vanavond in de naailes aan verder te werken

Van mijn ex-collega’s kreeg ik een abonnement op La Maison Victor kado en daar haalde ik het patroon van het Jill kleedje uit. Ik maakte een 104 voor mijn 3,5 jarige maar verlengde het patroontje onderaan wel een beetje.  Vrije dag met naaigoesting en zonnestraaltjes #lamaisonvictor #jilljurk

 

Alweer eventjes geleden kreeg ik de tweede zo geknipt en behalve de ridderhanddoek werd er nog niks anders uit gemaakt, tijd om daar verandering in te brengen.
Ik maakte de recht en op recht en denk dat het niet de laatste zal zijn

Ik zei dus naaigoesting #zogeknipt #rechtoprecht

 

 

Nu nog eens tijd maken om de kinderkleerkasten onder handen te nemen en te kijken welke andere lentespullen ze nog kunnen gebruiken.

2 thoughts on “Het kriebelt

Geef een reactie

