Personal assistent te winnen #boostyourpositivity

Bij ons zijn de weekends de laatste tijd behoorlijk goed gevuld, vaak leuke dingen maar er sluipen ook steeds activiteiten tussen die ik liever uitstel.
Boodschappen doen is zoiets, en ik zit liever rustig een potje koffie te drinken in de cafetaria van de sporthal dan ervoor te zorgen dat er ’s middags warm eten op tafel staat.

Half vorige week kreeg ik een mailtje of ik dit weekend geen Activia  personal assistant kon gebruiken. Boh ja dacht ik, al was het maar om ons tegen ’s avonds van eten te voorzien.
En zo stond zaterdagmiddag om 14u Carlos aan de deur. Hij haalde boodschappen voor ons en maakte verse vegi-lasagne en tiramisu voor ons.
En wat wij deden? Tim kon rustig een tasting voorbereiden, ik deed mijn strijk om nadien samen met Ellis te kunnen spelen en het lukte ook om met een nieuw naai-projectje te starten.

Er was zelfs tijd om rustig te aperitieven.
#boostyourpositivity #latergram

Tegen 18u vertrok hij terug maar wij hadden wel een propere keuken, lasagne in de oven en een dessertje in de frigo (hij deed zijn werk zelfs zo goed dat het ook zondagmiddag niet nodig was om te koken)

Je kan trouwens zelfs ook zo een personal assistent op bezoek krijgen. Doe mee aan de wedstrijd van Activia, laat hen weten waarom jij wel eens zo een personal assistent verdient en wie weet heb jij binnenkort ook Carlos op bezoek.

Nog eens merci Activia en Walkie Talkie en een dubbel dikke merci aan Carlos voor het lekkere eten en zelfs de tiramisu die dreigde te mislukken doordat onze elektrische klopper stuk bleek was best lekker. 

2 thoughts on “Personal assistent te winnen #boostyourpositivity

  1. Is er zo niemand beschikbaar tijdens de week om mijn rapporten en verslagen af te werken.
    Zou dat ook wel willen winnen voor mijn digitale foto’s wat op te kuisen !!

Geef een reactie

