Operatie lentekleren

Het is precies altijd met het uitbreken van de lente dat ons kindjes een gigantische groeischeut krijgen. Ofwel is het net dan dat het mij extra opvalt dat de truien en tshirten wel heel erg kort zijn geworden.

Werk aan de winkel dus. Door de verbouwingen en half verhuisde kamers was het trouwens ook hoognodig om de kleerkasten eens deftig onder handen te nemen en vrije woensdagen zijn daar ideaal voor. En extra voordeel is dat je de kast ook weer deftig open en dicht kan doen (ahum)

Van de stapel kleren die ik uit de kast viste bleken er wel heel veel spullen te klein, te winters of echt helemaal versleten.

Tijd voor actie dus

  • Bij JBC hebben ze nu een heerlijke speelcollectie die voor aanvulling zorgde.
    Deze moeder was direct enthousiast voor de  Rainbow City Warriors: bio-katoen, ravotproof en vrolijke illustraties van Emma Thyssen en Eef Rombaut. Lou mocht een verse tshirt klaarleggen en koos zonder twijfelen die met de ridder.Ze maakten bij JBC ook een leuk filmpje over de collectie -te zien op de FB van deze blog– en ze dagen jullie uit om heerlijk buiten te ravotten.
  • rainbow citywarriorsEr stond een grote doos klaar met spulletjes van een vriendin waar de zomerspullen werden uitgehaald.
  • En moeder kroop achter haar naaimachine en toverde nog wat moois (ahja dat toveren dat gebeurde niet allemaal diezelfde woensdag hoor zoveel uren heb ik niet in 1 dag)

lentecollectie

Ondertussen ziet de situatie er al iets minder dramatisch uit, al duimen we keihard voor blote-benen-weer want de kniereparaties daar heb ik ondertussen mijn buik van vol.

Of is het enkel mijn kleuterzoon die constant met kapotte broeken naaar huis komt?

 

One thought on “Operatie lentekleren

  1. Nee hoor, mijn kleuterzoon verslijt zijn broeken ook aan de lopende band. Hij is er in maart in geslaagd om 5! broeken van kniegaten te voorzien -aargh!

Geef een reactie

