Een Lua slaapzak voor Bruintje

Deze ochtend werd er foert gezegd. In plaats van allerlei andere nuttige dingen te doen besloot ik om gewoon te doen wat ik graag doe. Naaien! Opruimen en rekeningen betalen kon even wachten.

De stof lag geknipt en na een klein uurtje aan mijn naaitafel kon ik Lou’s slaap- en troostvriend blij maken met een slaapzak.

Bruintje test zijn nieuwe slaapzak uit

Ik gebruikte het Lua voor poppen patroon van Straight Grain.
Het ideale patroon om kadootjes te maken voor poppenmoeders en berenvaders, ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik van Ellis haar prinsessenpoppen bestellingen ga doorkrijgen.

Untitled

Geef een reactie

