5 beelden 5 dingen

Na de zonnevitamientjes van deze middag onze  2 slapende kleuters uit de auto gehaald en naar hun bed gedragen β˜€οΈπŸ˜Ž

Vitamientjes opdoen aan zee en vooral ons buitenkinderen uitlaten. Heel veel hartjes voor het brede strand van Nieuwpoort.

Thuiskomen en kunnen kijken hoe de tijdelijke overburen aanmeren. We πŸ’š wonen aan het water

Het voordeel van wonen aan het water is heel veel entertainment. Overburen die aanmeren, grote en kleine eenden, de reiger die ’s morgens op wacht zit, brullende kikkers. Altijd iets te zien

Dat komt hier goed #wereldfeestival

We organiseerden met Oudenaarde Fairtrade en wereldsolidariteit een feestje met muziek en lekker eten. Jammer dat het geen zomers hete nacht was want de dj was top. Ik moet gewoon zelf nog een keer een feestje organiseren zodat ik dj Stavros nog een keertje kan horen

Hallo cutie! #playmobil

Mijn nieuwe usb stick, ik beken dat ik dat eigenlijk niet zo vaak gebruik maar hij staat wel schoon op mijn buro.

Fie bakt taart, ruimt boodschappen maar half op, schilt een patat en verdoet ondertussen tijd op het internet #reallife

Ik ben een sloddervos en ik erger mij blauw aan de rommel die ik zelf maak. Bakken, boodschappen opruimen en patatjes schillen tegelijkertijd is niet echt een goed idee. Ooit heb ik een hoofd en huis met minder rommel. ooit

 

 

 

2 thoughts on “5 beelden 5 dingen

Geef een reactie

