speelplezier

Moest u het nog niet weten: Dino's wassen zich met zand! En ook dino's wassen doe je op terras NIET in de zandbak

Het zijn zalig mooie dagen, hoewel de 2 kleuters het lastig hebben met zichzelf en me op nog geen 15 min kwaad kunnen krijgen, doen we toch ons best om te genieten van al die zonnevitaminetjes.

Kleuters worden na 16 uur blij gemaakt met een ijsje voor ze hun kleren (bijna) helemaal uit spelen en met hun 2 toveren ze het terras om tot een zwemvijver/modderpoel. Ik zou uit mijn krammen kunnen schieten maar aangezien ik geen neen meer wil zeggen om pietluttigheden laat ik ze doen.
Tegen 18u ziet het terras eruit als een echte dino-vijver waar de t-rex net met zand werd gewassen, de Stegosaurus in een basin rustig zijn beurt zit af te wachten en de quetzalcoatlus net niet de regenton induikt.
De playmobil prinsessen die bekeken alles vanop een afstand en zagen dat het goed was.

En ikzelf zat even in de zetel te bekommen, de boel de boel laten.

Geef een reactie

