my quotable kids

Op allerlei briefjes die in huis rondslingeren schrijf ik de grappige uitgespraken van mijn kinderen op. Tijd om ze eens samen te zoeken en te bewaren voor het nageslacht.

Lou: Waarom hebben wij dat van Wicky en de ziekteheid? (Lou ziet de sticker van het rode kruis liggen)

Lou: Mama! Ik heb een ideetje! Ik ga voor jou een nieuwe oma zoeken. (Net nadat ik telefoon kreeg dat mijn oma overleden was)

Ellis: Ik heb met de auto’s gespeeld op het platijt

Lou: Is de iPad al opgebladen?

Ellis : Waar zijn mijn fukkels? (knuffels)

Lou: Maar ik heb geen pluizen hoor? (Ik die in Lou zijn haar kijk nadat er een luizenbriefje in de boekentas zat)

Ellis: Mag ik een flabbeke (slabbeke)

Lou: 1 voor allen, allen voor mij!

E: Maar Lou jij houdt toch alleen van grote meiskes, en niet van kleine meiskes?
L: Ik hou toch ook van jou Ellis, en jij bent toch een klein meiske?
E: Gaan we dan nooit meer ruzie maken?
L: Beloofd!

One thought on “my quotable kids

Geef een reactie

