Waar ik geen foto van nam

Ik zat op het bankje te wachten tot mijn kleuters door het schoolpoortje kwamen. Lou liep mij straal voorbij en stond een paar meter verder te konkelfoezen met zijn beste vriend (aka partner in deugenieten en andere streken). Hij kreeg iets en hij was er precies wel blij mee want het vriendje werd geknuffeld. Heerlijk om te zien, er werd zelfs een afspraak gemaakt al fluisterend in elkaars oor. Ik vermoed iets als: jij mag dan morgen bij mij komen logeren.

Het kadootje kreeg hij omdat het vriendje niet naar het verjaardagsfeestje kan komen en de mama’s die spraken af dat ze in de vakantie wel eens bij elkaar mochten gaan spelen.

Ik haalde mijn inspiratie bij de foto die ik niet maakte van kruimels 

Geef een reactie

