Run woman run #teamdecathlon

Dat deed deugd! nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen #eveningrun #teamdecathlon #boostyourpositivityMuziek in de oren en gaan #eveningrun #teamdecathlon

Ik dacht, kom we doen eens zot #starttorun #teamdecathlon

Ik heb een kleine hekel aan sporten! Maar echt ik kan wel honderduizend excuses verzinnen om gewoon thuis te blijven en andere dingen te doen.

Alleen, ik moest toegeven dat mijn lijf wel net dat tikje extra beweging kon gebruiken. Dus werden Evy en haar start to run van onder het stof gehaald, ging ik schoenen en een loopbroek halen bij Decathlon en ging ik lopen. Ja lopen, ja ik die een gloeiende hekel had aan Cooper en andere testen, doet nu haar best om 2 keer in de week die schoenen ook effectief aan te doen. Het doet zeer en het is lastig maar die 30min helemaal alleen, kopje leeg en gewoon lopen ik ga moet toegeven dat het mij wel deugd doet.

Een echt doel heb ik niet, tenzij misschien 20 min aan een stuk kunnen lopen of samen met een fitter lijf ook nog eens een paar kilo’s minder dat zou schoon zijn, maar we zien wel. Plezier vinden in sporten daar ben ik ook al blij mee.

Mijn schoenen kreeg ik via #teamdecathlon en Walkie Talkie maar dat lopen doe ik helemaal zelf. 

One thought on “Run woman run #teamdecathlon

Geef een reactie

