Zeg het met beelden #boostyourpositivity

We zitten met een jarige morgen 👑

Bij verjaren horen kadootjes, ik heb me voorgenomen om zo veel mogelijk lokaal te kopen. Voor kinderkadootjes is dat geen probleem en ga ik langs bij Peggy en haar wonderschoon speelgoedwinkeltjeZonnekloppers

Zon, zee en zotte kindjes! Perfect voor een zalige zondag.

Dag tegen kanker: geen stripheld op mijn tijdlijn maar een #playmobil clown en een centje voor de cliniclows en hopelijk zo ergens een lach op een gezicht. #sharethesmile

De Playmobil  Cliniclown maakte mijn kinderen blij en hopelijk ook een ander kindje want als je dit doosje koopt steun je ook de Cliniclown’s . Dubbele win!

Goeiemorgen! Tijd voor weekend #boostyourpositivity
Meneertje vrolijk en Mevrouwtje knorpot in de ochtend. Hoe vrolijker Lou uit zijn bed springt (ja dat mag je letterlijk nemen) hoe harder Ellis zou beginnen knorren.

One thought on “Zeg het met beelden #boostyourpositivity

Geef een reactie

