mijn gezin #boostyourpositivity

Soms dan wil ik ze achter het behang plakken, soms als het geruzie me te veel is trek ik even naar onze slaapkamer en moeten ze het zelf maar oplossen, soms vraag ik me af waarom ik ze op tijd in de naschoolse opvang ging halen.

Maar gelukkig zijn het vaak ook heerlijke schatjes.

7 Quality kinder-momentjes om te koesteren.

  • Samen om 18u in de zetel ploffen, Karrewiet en Ghost-rockers kijken en kindjes die naast op mijn zitten & liggen.
  • Kindjes die dolenthousiast opstaan omdat ze hun schoen hadden gezet en nog enthousiaster zijn als ze de buit zien liggen. (de buit = een handvol nicnacjes, 2 kleine chocolaatjes en een stickervel)
  • Nog die laatste natte zoen aan de schoolpoort.
  • Ellis  heeft een beetje last van een ochtendhumeur maar als je ze  ’s morgens wakker maakt slaat ze eerst nog even haar armen rond mij  om nog even in bed te kunnen knuffelen
  • Lou en zijn juf dat is grote liefde. Iedere dag moet er wel een tekening of knutselwerk mee in de boekentas, een grote deugeniet met een peperkoeken hart.
  • Een kindje die al wakker is  om 6uoo, meeglipt naar beneden en dan maar naast mij in de badkamer zit te lezen
  • Ons diva die de verkleedkoffer opentrekt en zich heerlijk uitleeft in die fantasie-wereld van haar.

Ze zijn samen met manlief mijn alles!
Ook al kan ik er zo hard van genieten om even alleen thuis te zijn.

In de badkamer zit naast me al een kindje te lezen #realfamilylife #boostyourpositivity

Een gedachte over “mijn gezin #boostyourpositivity

Plaats een reactie