Mijn Moestuin #1

Groei groentjes groei #urbangardening #minimoestuin

Moestuin

Ieder jaar doe ik een poging om groene vingers te kweken en ook al blijf ik volharden, weinig succes heb ik nog niet gehad.

In januari kreeg ik van manlief een pakketje zaad kado. Samen met dat pakketje zaad krijg ik sindsdien ook iedere maand een nieuwsbrief met een concreet takenlijstje en andere tips zodat er binnen een paar maand toch iets oogstbaar in mijn mini-moestuin staat.

Ondertussen staan er binnen kleine tomaten- en komkommerplantjes en staan er buiten lentewortels, sla en bieten. Eigenlijk wil ik er ook nog een courgette bij en er kunnen ook nog een aantal potten gevuld worden dus geef gerust jullie makkelijk kweekbare voorstellen door.

Dirty fingers happy soul. #urbangardening #minimoestuin

Duimen jullie mee dat het dit jaar wel lukt?

mijn maandelijkse nieuwsbrief krijg ik van Groenten uit Edegem en ook uit het moestuin boek van deze moestuin-babe haalde ik al veel info

 

3 thoughts on “Mijn Moestuin #1

Geef een reactie

