checklist

Nav het todo-lijstje hier is dit hier dat van mij:

  • Naam:  is beslist en neen ik verklap het niet!
  • Geboortekaartje: net een goed voor druk aan de drukker gegeven dus dat komt dik in orde
  • Adressenlijst kaartjes: de adressenlijst van de trouw werd grondig aangepast (je verschiet ervan hoeveel mensen er op 2jaar tijd van adres veranderen) we missen er nog een paar dus etiketten printen is nog niet voor deze week.
  • Doopsuiker: de eerste lading staat al helemaal klaar.
  • Kleertjes: met het pakje dat zaterdagavond op onze keukentafel op mysterieuze wijze  werd achtergelaten komt ook dit wel goed. We wachten nog even op de solden om nog een slagske te doen.
  • Geboortelijst: zo goed als af, op een paar kleinigheden na. kwestie dat ik nog eens van gedacht kan veranderen 😉
  • Baby’s bedje: boven staat dit al helemaal klaar enkel nog een deken en een lakentje erop. De wieg beneden  zal nog van een nieuwe bekleding worden voorzien
  • Inschrijven in materniteit: okidoki, juist nog even bij hospitalisatieverzekering uitvissen welke kamers ze allemaal terugbetalen
  • Mama’s koffer: moet ik nog helemaal maken.
  • Geduld hebben: ben vooral aan het aftellen naar een beetje vakantie en heb hier al weinig geduld voor 😉
One thought on “checklist

  1. Ooow, de naam, tramtramtramtram (tromgeroffel)….. Ik ben zooo benieuwd!! Zeker dat ge hem nog niet wilt vertellen? Ik kan goed zwijgen hoor 😉
    Eentje zonder r gevonden?

Geef een reactie

