Coocarooc!

Van alle kindjesspullen die we al gekocht hebben is dit wel de aankoop waar we het langst over nagedacht-gediscussieerd-gepiekerd hebben.

Ik had ze voor het eerst hier gezien en ja ik was op slag verliefd. Alleen stond ik plots met mijn voetjes op de grond toen ik op de Coocarooc website de prijs zag, een duur stuk.
De bolderkar verhuisde naar mijn verlanglijstje en op een bepaald moment had ik zelfs besloten om het ding niet te kopen.
Tot we de kar in levende lijve tegen kwamen en er 3 jongens enthousiast zagen mee rijden. Het was manlief die toen keihard WHAUW zei en ons terug aan het twijfelen bracht.

Wat een gemak moet die kar niet zijn als we deze zomer naar Dardennen gaan en wat een luxeding om kindje en spullen over een festivalterrein te vervoeren.
En toen werd er gevraagd of ze er nog steeds content van is en welke extraatjes je zeker nodig hebt, thuis werden er ondertussen centjes geteld, en de knoop die werd doorgehakt.

Een paar dagen later stond de gigantische doos mooi aan ons deur.
Ondertussen werd de kar uitgetest en goedgekeurd. De kar bolt als niks, Lou zit er graag in en ook jassen, rugzak en fototas kunnen makkelijk mee.

My creation

Zelfs dutten lukt in de kar.

2011 - Theux-28.jpg

Dat er nog een aantal kinderziektes in de dienst-na-verkoop zitten bij Coocarooc wil ik ook nog wel eventjes vermelden. Zo is het zeer moeilijk om antwoord te krijgen op vragen via hun mailadres en andere contactgegevens staan nog niet op de website. Onze regenkap zou later geleverd worden maar ik kreeg maar geen antwoord op mijn vraag wanneer dat dan wel zou zijn.
Uiteindelijk kwam het in orde, de regenkap hadden we mooi voor we op reis vertrokken. En begin augustus kreeg ik ook nog telefoon van Coocarooc, ze wouden zich verontschuldigen voor de fouten die gebeurt waren en vragen of alles in orde was nu.

Wij zijn alleszins dik tevreden van onze kar!

10 gedachten over “Coocarooc!

  1. Met de dienst na verkoop hebben we problemen gehad, maar gelukkig zijn die ook net op tijd opgelost geraakt. En ja, ook hier nog steeds super content van onze investering ….

  2. Ik ben ook helemaal enthousiast over de Coocarooc. Maar wat een investering en wat gaat het contact stroef met de verkopers. Dus in mijn zoektocht kwam ik op jouw blog uit en wil je graag even de vraag stellen of je nog steeds blij bent met die mooie kar. Ik hoor het graag van je, alvast bedankt!

    • Inderdaad een duur stuk. Ik ben wel nog steeds zeer tevreden van mijn kar. ze rijdt vlot en kunnen makkelijk kindjes en spullen in. Zeker nu Ellis beter kan zitten, makkelijk om ze allebei in de kar te zetten hoewel Lou ondertussen ook al flink zelf stapt.
      Zijn geld waard

  3. Ik zit sta ook op het punt om de wagen te kopen. Maar heeft een van jullie dan toevallig toch het telefoonnummer kunnen onderscheppen? En zo ja mag ik deze dan ontangen?
    Ik hoor het graag.
    Groetjes,
    Tynke

    • Dag Tynke

      Een nummer heb ik niet, maar als je een mailtje stuurt met het verzoek je te bellen dan doen ze dat. Duurt soms wel even, omdat de eigenaren andere jobs hebben. Wij hebben de coocarooc breeze inmiddels ontvangen en hij is echt helemaal top. Heel mooi design en rijdt heel soepel. En het belangrijkste: de kids vinden het helemaal te gek erin te zitten, vooral met de zwarte kap dicht. Zo hebben ze hun eigen hutje.

      Groeten
      Anne

  4. Wij zijn hier ook heel hard aan het twijfelen over de aankoop van een Coocarooc. Wij hebben 2 kindjes en denken aan nog wat uitbreiding. Welke zijn de accesoires die jullie er onmiddellijk hebben bijgekocht? Kwestie van een beetje een zicht te hebben op wat er zeker bij moet en wat overbodig is.

    Groetjes

    • Wij kochten er direct de zwarte kap en de regenhoes en het achterbankje bij. Zelf denk ik er nu aan om de opbergtas nog aan te kopen om alles netjes opgeruimd te krijgen.

Plaats een reactie