Kriebels

Binnen een paar minuutjes vertrekt de zoon aka klein kleutertje voor het eerst op schoolreis, een echte schoolreis met een bus naar Pairi Daiza en met in zijn rugzakje een lunchpakket. Geen krentenbollen zoals ons mama kocht voor een schoolreis en ook geen Caprisonneke (denk  duwen – nat – plak) maar volgend jaar gaan we die traditie in ere herstellen. Om jullie allemaal gerust te stellen, er zit wel ander lekkers in hoor.

Manlief en ik vinden dat eigenlijk wel spannend, loslaten zei ze wel ik geloof dat ik mee ben. Kriebels in mijn buik heb ik ervan, en stiekem kijk ik al uit naar vanavond. Misschien lukt het straks wel om iets meer van zijn avonturen te horen te krijgen.

Mmmh toch geen schoolreis voor het klein kleutertje, het ontbijt kwam er weer uit net voor het vertrekken. Ondertussen ligt hij in de zetel finding nemo te kijken. Stress of gewoon echt ziek, volgende keer beter. 

3 gedachten over “Kriebels

  1. da manneken, geef hem nog maar een dikke knuffel,
    tja, das dan een goei reden om eens met jullie 4tjes te gaan hé

    (tis mischien omdat hij geen krentenbollen meekreeg van mama ;-))

  2. ohh!! die krentenbollen dat dacht ik ook sebiet 😉 maar vooral spijtig dat hij het mist !!!

    enne… die krentenbollen deed ik dat echt ?? vergeten ….

Plaats een reactie