beco beco beco

Beco beco beco op twitter en in blogland gaat er een hele discussie de ronde over de voor- en de nadelen en het wel of niet kopen ervan.

Om maar te zeggen dat ik voor ben,  en waarom dan wel?
– hij is makkelijk aan te doen geen geknoei met knopen op de parking van de colruyt voor je het patatje erin kan steken. gewoon aandoen zoals een rugzak.
– Hij snijdt niet
– Geen last aan je rug (ja met mij TS heb ik ook geen last aan mijn rug
-Lou valt er heerlijk in slaap
-Het hoofdsteun hangt er bij ons wel enkel op als Lou slaapt of om hem te beschermen van wind en teveel prikkels.
– Hier gebruiken we hem ook in huis om met het kindje op de rug te koken

Ja, hij is wel pokkeduur en pietekleine baby’s zou ik er ook niet in dragen daarvoor vind ik de TS veel beter. En je moet een beetje oefenen met riempjes en sluitingen om hem rap aan en uit te krijgen. En eigenlijk zou je hem eerst een keertje moeten kunnen testen voor je hem koopt.

Maar ik geef toe dat ik liever op stap ga met het kindje in de beco dan met het kindje in de buggy

ps: foto’s komen eraan da’s beloofd

4 gedachten over “beco beco beco

  1. Ha oef, blij dat je ook content bent zoals de meesten. Dat ik de mensen toch niet op nutteloze dure kosten jaag. En ja: geef mij ook maar een drager ipv een buggy. Ik blijf vreselijk onhandig en lomp met die dingen! 🙂

  2. haha, leuk zo’n polemiek hé 😉

    ik moet wel zeggen dat als ik moet kiezen tussen draagdoek (eendert welke) of buggy, dat ik zoiezo voor den buggy ga. Nen draagdoek kan ik missen, nen buggy niet (wat niet wil zeggen dat ik van tijd tot tijd niet den draagdoek verkies)

  3. Pingback: Pia » Blog Archive » To Beco or not to Beco

Plaats een reactie