babyspullen

De co-sleeper ging al de deur uit. Ik hoop dat dit schattige meisje haar moeder zo een goeie nachtrust gaat schenken.
Gisteren een smske van manlief dat iemand onze tricotslen wel wou overkopen.

Maar kijk ik moet een keer van mijn hart een steen maken. De kans is klein dat er binnenkort nog een nummertje 3 komt dus ga ik babyspullen verpatsen. En als nummer 3 er toch komt dan koop ik ze wel terug over.De spullen op de zolder zetten tot ik ooit tante ga worden is ook zonde, en tegen dan zijn die spullen al lang niet meer in de mode, toch?

We hebben oa een emmerbadje, een stoomsterilisator en een flessenverwarmer in de aanbieding. Nu nog werk maken van schoon foto’s en een makkelijke manier zoeken om alles te verkopen.

Maar we doen het voor het goeie doel. Al de centjes die ik zo verzamel gaan dan in de grote-overlock-spaarpot. Bij deze ook een tip voor mensen die mij in mei een kadootje willen kopen 😉 en dan kan ik hopelijk binnenkort met mijn spaarpotje richting naaimachinewinkel stappen.

4 gedachten over “babyspullen

  1. haha,
    pijn hé, ik ben afgelopen zondag op de tweedehandsbeurs van de bond gaan staan, pijnlijk, maar als je dan die blije mama’s en kindjes ziet…

  2. Pingback: In a manner of speaking » Blog Archive » Nog niet verzopen, en dat is een kunst als ge naar buiten kijkt.

Plaats een reactie